Διαχείριση χρηστών και κόστους

Αυτόματη ανάλυση χρήσης και προηγμένη κοστολόγηση

Ανακαλύψτε ένα μοντέρνο περιβάλλον εκτυπώσεων, ειδικά προσαρμοσμένο στις ανάγκες σας


Υπάρχουν πολλές διαφορές μεταξύ των μικρών, των μεσαίων και των διεθνών επιχειρήσεων.

Κάθε επιχείρηση έχει διαφορετικό στυλ διοίκησης, ανάγκες, πελατεία και στόχους. Οποιαδήποτε επιχείρηση και αν εκπροσωπείτε, η Konica Minolta σάς προσφέρει μια λύση διαχείρισης χρηστών και κόστους που θα καλύψει τις απαιτήσεις σας. Αυτό το επεκτάσιμο λογισμικό θα καλύψει τις πραγματικές ανάγκες σας, ακόμη και όταν αυτές αλλάζουν καθώς η εταιρεία σας αναπτύσσεται.

Λύσεις

Λύσεις

Διαχείριση χρηστών και κόστους

Η κεντρική διαχείριση χρηστών και κόστους μειώνει δραστικά τις δαπάνες για υπηρεσίες εκτύπωσης, συχνά έως και 30%. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτήν τη λύση παρακολούθησης για να απολαμβάνετε ένα οικονομικό και μοντέρνο περιβάλλον εκτύπωσης. Δεν χρειάζεστε σημαντικές επενδύσεις στην υποδομή εκτυπώσεων: το λογισμικό υποστηρίζει πολυλειτουργικούς εκτυπωτές Konica Minolta και εκτυπωτές για μικρά γραφεία. Ο έλεγχος όλων αυτών των συσκευών είναι απλός και αποτελεσματικός, είτε είστε μια μικρή επιχείρηση με μερικούς πολυλειτουργικούς εκτυπωτές είτε μια διεθνής επιχείρηση με γραφεία σε ολόκληρο τον κόσμο.

Hardware
hardware icon
Υλικό εκτυπώσεων Konica Minolta

Θέλετε τον απόλυτο εξοπλισμό για την παραγωγή ψηφιακών εκτυπώσεων; Μόλις τον βρήκατε. Οι συσκευές επαγγελματικών εκτυπώσεων γραφείου της Konica Minolta αποτελούν ορόσημα για τον κλάδο, μιας και προσφέρουν επαναστατική ποιότητα έγχρωμης εικόνας, εξαιρετικά υψηλή ταχύτητα, ενσωματωμένες επιλογές φινιρίσματος επαγγελματικής ποιότητας που ανταποκρίνονται στις προδιαγραφές σύνθετων εργασιών και πολλά άλλα. Ανεξάρτητα από το μέγεθος ή τον τομέα εξειδίκευσής της εταιρείας σας, ο εξοπλισμός εκτυπώσεων που διαθέτουμε σάς επιτρέπει να δομήσετε την υποδομή εκτυπώσεών σας, να διαχειρίζεστε ψηφιακό περιεχόμενο, να εγκαταστήσετε προηγμένα όργανα μέτρησης, καθώς και να εξερευνήσετε άλλες λύσεις που έχουν σχεδιαστεί για να αλλάξουν ριζικά τη ροή εργασιών σας.

Software
software icon
Διαχείριση εκτυπώσεων YSoft SafeQ

Το YSoft SafeQ είναι μια εταιρική λύση διαχείρισης εκτυπώσεων που έχει σχεδιαστεί για να σας επιτρέπει να ελέγχετε όλες τις συνήθειες εκτύπωσης και τα δεδομένα σας, προκειμένου να λαμβάνετε αποφάσεις βάσει αντικειμενικών στοιχείων για το περιβάλλον και την υποδομή εκτυπώσεων του οργανισμού σας. Χρησιμοποιήστε αυτό το εργαλείο προς όφελός σας για να μειώσετε το κόστος εκτύπωσης, αντιγραφής και σάρωσης. Το YSoft SafeQ καταγράφει όλες τις λειτουργίες των πολυλειτουργικών εκτυπωτών, ανεξάρτητα από την τοποθεσία τους, παρέχοντάς σας ηρεμία, αυξημένη ασφάλεια και παραγωγικότητα.

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
service icon
Πάντα στην υπηρεσία σας

Το έμπειρο, εκπαιδευμένο και εξειδικευμένο προσωπικό μας θα απαντήσει σε τυχόν απορίες σας και θα σας δείξει πώς να χειρίζεστε το προϊόν σας. Οι υπηρεσίες μας είναι διαθέσιμες προς όφελός σας, στο πλαίσιο ενός συστήματος υποστήριξης που έχει σχεδιαστεί για να διασφαλίζει ότι εσείς και η εταιρεία σας επωφελείστε πλήρως από τις λύσεις. Προσφέρουμε διάφορες υπηρεσίες, όπως βελτιστοποιημένες υπηρεσίες εκτύπωσης για συνδυασμό συμβουλευτικών υπηρεσιών, υλοποίηση υλικού και λογισμικού, διαχείριση ροών εργασιών για τη μείωση των δαπανών για έγγραφα και έξυπνες υπηρεσίες ασφαλείας, ώστε η επιχείρησή σας να παραμένει ασφαλής.

Αναπτύξτε το εργαλείο εταιρικής διαχείρισης εκτυπώσεων YSoft και προχωρήστε μπροστά. Συμβάλετε στη δημιουργία ενός σύγχρονου περιβάλλοντος εκτυπώσεων που είναι ευέλικτο, οικονομικά αποδοτικό και ασφαλές. Αυτό το εργαλείο διαχείρισης χρηστών και κόστους θα μετασχηματίσει τον τρόπο με τον οποίο ελέγχετε την υποδομή εκτυπώσεων που διαθέτετε. Αναλάβετε τον έλεγχο του προϋπολογισμού, παρακολουθώντας όλο το κόστος σάρωσης, εκτύπωσης και αντιγραφής ανά χρήστη, ανά συσκευή ή ανά γραφείο. Επισημάνετε τις προβληματικές συμπεριφορές εκτύπωσης και προσαρμόστε ανάλογα την πολιτική σας. Σε αυτό το κεντρικό περιβάλλον εκτύπωσης μια εφαρμογή διακομιστή συνδέει όλες τις συσκευές του δικτύου σας στον εταιρικό κατάλογο, επιτρέποντάς σας να ορίζετε πολιτικές διαχείρισης ή να δημιουργείτε πολύ πιο αποτελεσματικές ροές εργασιών. 


Με αυτήν τη λύση παρακολούθησης, μπορείτε να ελέγχετε τα πάντα, ακόμη και αν η επιχείρησή σας εκτελεί πολλά έργα για πολλούς πελάτες. Μπορείτε να εκχωρήσετε έναν κωδικό χρέωσης σε κάθε ένα από αυτά και να αντιστοιχίσετε το κόστος στα αντίστοιχα έργα. Με τον τρόπο αυτό, είναι πολύ πιο εύκολο να χρεώσετε τον πελάτη σας με το ακριβές κόστος εκτύπωσης, αντί να τον χρεώνετε ξανά και ξανά. Αναλύστε σαφή γραφήματα και αναφορές διαχείρισης για να λάβετε γρήγορες και ολοκληρωμένες επισκοπήσεις. Για μεγαλύτερη σαφήνεια και αποτελεσματικότητα, μπορείτε επίσης να δημιουργείτε τις δικές σας προσαρμοσμένες αναφορές. 


Το YSoft SafeQ είναι ένα αποτελεσματικό, ευέλικτο και ολοκληρωμένο εργαλείο διαχείρισης χρηστών και κόστους που θα σας παρέχει όλες τις λειτουργίες που απαιτούνται για βελτιστοποίηση της ροής εργασιών σας, εξοικονόμηση χρημάτων και όφελος από πιο διαφανείς αναφορές κόστους.

   

   

Εικονίδιο λειτουργίας τεχνολογίας

Προηγμένη κοστολόγηση

Productivity feature icon

Αυτόματη ανάλυση χρήσης

Εικονίδιο λειτουργίας αφής

Με κεντρική διαχείριση

Εικονίδιο λειτουργίας τελικής επεξεργασίας

Γρήγορη και σαφής επισκόπηση κόστους

Εικονίδιο λειτουργίας εξατομίκευσης

Αυξημένη ασφάλεια

Προσαρμόστε τη λύση διαχείρισης χρηστών και κόστους για να επωφεληθείτε πλήρως από όλες τις λειτουργίες που προσφέρει. Δεν είστε σίγουροι πώς να το κάνετε αυτό; Επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες πληροφορίες!