ΝΕΑ & ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ

KONICA MINOLTA ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΛΥΣΕΙΣ ΕΛΛΑΣ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Α.Ε.

Μεσολογγίου 3
14451 Μεταμόρφωση, Αττική
Τηλέφωνο: +30  210  2896 600
Emai: info@konicaminolta.com.gr

Έργο OPS και διαχείριση εκτυπώσεων μέσω του Cloud Printing της Konica Minolta στον Δήμο Ζωγράφου

05. Οκτ 2023

O Δήμος Ζωγράφου υπέγραψε συμφωνία με την Konica Minolta για την υλοποίηση έργου Optimized Print Services (OPS), καθώς επίσης και τη διαχείριση εκτυπώσεων στο Cloud της Konica Minolta.

Η Konica Minolta ανανέωσε τις εκτυπωτικές διαδικασίες της ISOMAT με OPS έργο

31. Ιουλ 2023

Η ISOMAT επέλεξε την Konica Minolta ως σύμβουλο διαχείρισης της υποδομής των εκτυπώσεών της, παρέχοντας υπηρεσίες Optimized Print Services (OPS).

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΑΡΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ Η ΝΕΑ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΚΑΙ ΔΙΕΥΘΥΝΟΥΣΑ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΤΗΣ KONICA MINOLTA ΕΛΛΑΔΟΣ

Αθήνα | 01. Ιουν 2023

H Konica Minolta Ελλάδος ανακοίνωσε, ότι η Κατερίνα Καραδημητρίου ανέλαβε από την 1η Απριλίου 2023 τα νέα της καθήκοντα, ως Πρόεδρος και Διευθύνουσα Σύμβουλος της εταιρίας.

Το Ελληνικό Κτηματολόγιο «γυρίζει σελίδα» στη διαχείριση εκτυπώσεων με την Konica Minolta Ελλάς

Athens | 21. Φεβ 2023

Η Konica Minolta Ελλάς ανέλαβε, μετά από διαγωνισμό του Ελληνικού Κτηματολογίου, το έργο: «Παροχή υπηρεσιών διαχείρισης εξοπλισμού παραγωγής εκτυπώσεων και αντιγράφων / Managed Print Services», προσφέροντας υπηρεσίες εκτύπωσης και σάρωσης στους εργαζόμενους των κεντρικών Υπηρεσιών και των Κτηματολογικών Γραφείων ή Υποκαταστημάτων του Ελληνικού Κτηματολογίου. Η κατακύρωση του έργου έγινε έναντι 618.352,09 € αντί προϋπολογιζόμενης δαπάνης ύψους 992.000 €.

H Konica Minolta υλοποίησε έργο OPS στην Alumil

08. Φεβ 2023

H Konica Minolta, σύμβουλος διαδικασιών εγγράφων του ομίλου Alumil, εγκατέστησε επιτυχώς 48 νέα πολυμηχανήματα bizhub i-series σε συνδυασμό με τη λύση διαχείρισης εκτυπωτικών διαδικασιών SAFEQ 6.