Αξιοποιήστε τη δύναμη του M-Files για να περάσετε το τμήμα προμηθειών σας στη νέα εποχή του ψηφιακού μετασχηματισμού.
Τα τμήματα προμηθειών έχουν καθοριστικό ρόλο για τη διασφάλιση της αποδοτικότητας και της κερδοφορίας μιας επιχείρησης. Με βασικό στόχο τη βελτιστοποίηση του κόστους, τη μείωση των κινδύνων και τη διασφάλιση της διαφάνειας στις συναλλαγές, καλούνται να λαμβάνουν αποφάσεις που επηρεάζουν καθοριστικά την εφοδιαστική αλυσίδα και, κατ’ επέκταση, τη συνολική επιχειρησιακή λειτουργία.
Για να ανταποκριθούν αποτελεσματικά στον ρόλο τους, τα τμήματα προμηθειών πρέπει να διαχειρίζονται μεγάλους όγκους δεδομένων, συμβάσεων, προμηθευτών και παραγγελιών, συνεργαζόμενα τόσο με εσωτερικούς όσο και με εξωτερικούς φορείς.
Ωστόσο, σημαντικό μέρος του χρόνου τους καταναλώνεται σε επαναλαμβανόμενες, διοικητικές εργασίες, γεγονός που περιορίζει την εστίαση σε πιο στρατηγικές ενέργειες. Σε αυτό το πλαίσιο, η ψηφιοποίηση και η αυτοματοποίηση αποκτούν καθοριστική σημασία: με την υιοθέτηση έξυπνων λύσεων διαχείρισης εγγράφων και ροών εργασίας, το τμήμα προμηθειών μπορεί να μειώσει τη γραφειοκρατία και να αυξήσει την παραγωγικότητά του.
Αντιμετωπίζετε δυσκολίες στη βελτιστοποίηση των διαδικασιών προμηθειών;
Παρά τον κρίσιμο ρόλο τους, τα τμήματα προμηθειών συχνά συναντούν εμπόδια που περιορίζουν την αποτελεσματικότητά τους. Οι χειροκίνητες και χρονοβόρες διαδικασίες αυξάνουν τα σφάλματα, ενώ η έλλειψη διαφάνειας δυσκολεύει την παρακολούθηση συμβάσεων και υποχρεώσεων. Η αδόμητη αποθήκευση εγγράφων καθιστά δύσκολη τη διαχείριση και την αναζήτηση, ενώ οι καθυστερημένες εγκρίσεις επιβραδύνουν κρίσιμα αιτήματα αγορών. Τέλος, οι κίνδυνοι μη συμμόρφωσης με κανονισμούς και πρότυπα εντείνουν τις προκλήσεις.
Εργαστείτε Έξυπνα με το M-Files
Αυτοματοποιήστε και απλοποιήστε τις διαδικασίες προμηθειών με την ολοκληρωμένη πλατφόρμα M-Files, σχεδιασμένη για να αυξάνει την αποδοτικότητα, τη διαφάνεια και τη στρατηγική αξία του τμήματός σας.
Αιτήματα και εγκρίσεις αγορών
Αυτοματοποιείτε τη δημιουργία και έγκριση αιτημάτων αγοράς για γρηγορότερη και πιο ακριβή διαδικασία.
Διαχείριση συμβάσεων με ψηφιακές υπογραφές
Διαχειρίζεστε με ασφάλεια όλες τις συμβάσεις σας και εξασφαλίζετε νομική εγκυρότητα μέσω ψηφιακών υπογραφών.
Διαχείριση προμηθευτών
Οργανώνετε την προσθήκη νέων προμηθευτών, παρακολουθείτε την απόδοσή τους και διαχειρίζεστε αποτελεσματικά όλες τις συμβάσεις τους.
Δημιουργία και έγκριση εντολών αγοράς
Αυτοματοποιείτε τη δημιουργία και έγκριση παραγγελιών σε προμηθευτές, εξασφαλίζοντας πλήρη συμμόρφωση με τις εταιρικές πολιτικές.
Επεξεργασία τιμολογίων και έγκριση πληρωμών
Διαχειρίζεστε τιμολόγια και εγκρίσεις πληρωμών γρήγορα, με ακρίβεια, διαφάνεια και έλεγχο σε όλο τον κύκλο πληρωμών.
Τα οφέλη της λύσης
Ευκολότερη λήψη αποφάσεων
Άμεση πρόσβαση σε ακριβή δεδομένα για γρήγορες και τεκμηριωμένες αποφάσεις.
Πλήρης ορατότητα σε πραγματικό χρόνο
Παρακολουθήστε όλες τις δραστηριότητες, δαπάνες και απόδοση μέσω αναφορών και analytics.
Ενισχυμένη συμμόρφωση
Τηρήστε πολιτικές και κανονισμούς καθ’ όλο τον κύκλο των προμηθειών.
Αυξημένη αποδοτικότητα
Αυτοματοποιήστε επαναλαμβανόμενες εργασίες και μειώστε τα ανθρώπινα λάθη.
Βελτιωμένη διαχείριση προμηθευτών
Κεντρική δαχείριση προμηθευτών και ενύσχυση της συνεργασίας με αξιόπιστους συνεργάτες.
Μείωση κόστους
Βελτιστοποιήστε αγορές και αξιοποιήστε δεδομένα για εξοικονόμηση πόρων.
The smarter way of work
Δείτε το επιτυχημένο ψηφιακό ταξίδι της Menarini Hellas με την Konica Minolta
Μετατρέψτε τις προμήθειες σε στρατηγικό πλεονέκτημα για την επιχείρησή σας.
Αποκτήστε έλεγχο, ακρίβεια και ταχύτητα σε κάθε στάδιο της διαδικασίας.
Επικοινωνήστε μαζί μας για μια δωρεάν παρουσίαση της λύσης.