Share
Η ψηφιακή παραγωγή ετικετών είναι σε άνθιση. Για να εκμεταλλευτείτε αυτήν την ανάπτυξη, απολαύστε τα νέα ψηφιακά πλεονεκτήματα και διατηρήστε τον αναλογικό εξοπλισμό παραγωγής κερδοφόρο κατά τη μετάβασή σας με τη συμπληρωματική προσέγγιση στις υπηρεσίες εκτύπωσης της Konica Minolta.
Οι επαγγελματικές εκτυπώσεις ετικετών είναι μια ιδιαίτερα επικερδής δραστηριότητα σήμερα. Πολύ επικερδής. Οι βιομηχανίες θέλουν να επισημαίνουν και να διαφοροποιούν τα προϊόντα και τις μάρκες τους και οι προσαρμοσμένες ετικέτες μπορούν να χρησιμοποιηθούν με συναρπαστικούς νέους τρόπους. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να διπλασιαστεί σχεδόν ο όγκος των εκτυπωμένων τετραγωνικών μέτρων στον συγκεκριμένο τομέα τα τελευταία χρόνια. Ακόμη και σε αυτήν τη διαδικτυακή εποχή, η σχεδίαση της ετικέτας διαδραματίζει εξαιρετικά σημαντικό ρόλο στην αποδοχή ενός προϊόντος. Η ετικέτα ή το αυτοκόλλητο σε ένα μπουκάλι ή σε ένα στοιχείο συσκευασίας αντικατοπτρίζει το μήνυμα και την ταυτότητα της μάρκας.
Τα τελευταία στοιχεία του ινστιτούτου ερευνών μάρκετινγκ Smithers Pira δείχνουν ότι ο όγκος των εκτυπωμένων τετραγωνικών μέτρων σε αυτόν τον τομέα αυξήθηκε από 4 δισεκατομμύρια το 2014 σε 7 δισεκατομμύρια το 2017.
Θα ήταν αδύνατον σήμερα για τον κόσμο των λιανικών πωλήσεων, του εμπορίου, της βιομηχανίας ή της διανομής να λειτουργήσει χωρίς ετικέτες. Υπάρχουν με πολύχρωμες εικονογραφήσεις σχεδόν σε όλα όσα αγοράζουμε σε καταστήματα λιανικού εμπορίου, φαρμακεία, καταστήματα «κάντο μόνος σου» ή ακόμη και σε υπεραγορές και κέντρα κήπου εκτός πόλης, είτε τα προϊόντα είναι προ-συσκευασμένα σε φιάλες, δοχεία, βάζα, βαζάκια, δίσκους ή άλλα είδη δοχείων, τυλιγμένο σε μεμβράνη, ή ακόμη και κολλημένες απευθείας σε πολύ διαφορετικά αντικείμενα όπως χορτοκοπτικές μηχανές, ρακέτες τένις, ρούχα ή υλικό εξοπλισμό.
Οι ετικέτες είναι ένα απαραίτητο μέσο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την αναγνώριση και τη διάθεση στην αγορά αγαθών κάθε είδους, καθώς και για την παροχή βασικών καταναλωτικών ή νομικών πληροφοριών, όπως το βάρος ή ο όγκος, τα στοιχεία επικοινωνίας του προμηθευτή ή του κατασκευαστή, λίστες συστατικών ή περιεχομένων και ενδεχομένως πληροφοριών αποθήκευσης, χειρισμού, υγιεινής διατροφής, χρήσης ή ασφάλειας.
Εκτός από τα παραπάνω, σχεδόν όλες οι ετικέτες σήμερα φέρουν έναν γραμμωτό κώδικα – τα μοτίβα μαύρων και λευκών γραμμών που σαρώνονται στα αυτόματα ταμεία – για την αναγνώριση και την τιμολόγηση αντικειμένων στην απόδειξη του πελάτη. Ετικέτες διαφόρων ειδών με γραμμωτό κώδικα χρησιμοποιούνται επίσης στους κλάδους παραγωγής, διακίνησης, μεταφορών και διανομής, για πολύ διαφορετικές εφαρμογές όπως η συναρμολόγηση και ο εργοστασιακός αυτοματισμός, για την αναγνώριση ανταλλακτικών και μερών και στον τομέα της παρακολούθησης και της ιχνηλασιμότητας σε όλη την αλυσίδα εφοδιασμού.
Χάρη στις νέες τεχνολογίες ετικετών τα τελευταία χρόνια, έχουν επίσης αναπτυχθεί ειδικοί τύποι ετικετών με δυνατότητα αλληλεπίδρασης με κινητά τηλέφωνα για πρόσβαση σε ιστότοπους, παροχή περισσότερων καταναλωτικών πληροφοριών, συμμετοχή σε διαγωνισμούς, παίξιμο παιχνιδιών ή συμμετοχή σε κοινωνικά δίκτυα. Ορισμένες ετικέτες είναι ακόμη και αποκλειστικά μεταβλητές ή εξατομικευμένες.
Εν ολίγοις, οι ετικέτες έχουν γίνει ένα βασικό συστατικό στοιχείο της καθημερινής σύγχρονης ζωής σε κάποια από τις μορφές τους. Δεν αποτελεί έκπληξη λοιπόν ότι οι ετικέτες κάθε είδους είναι ένας από τους πιο γρήγορα αναπτυσσόμενους τομείς στον κλάδο των εκτυπώσεων, μαζί με την ευέλικτη συσκευασία, με μέσο όρο ανάπτυξης γύρω στο 4-6% ετησίως σε όλο τον κόσμο τουλάχιστον για τα τελευταία 30 χρόνια (η τρέχουσα ανάπτυξη εκτιμάται στο 4,7%), επιτυγχάνοντας πάντα ποσοστό ανάπτυξης μεγαλύτερο από το ΑΕΠ. Σε παγκόσμια βάση, οι ετικέτες παράγονται από έναν πολύ εξειδικευμένο τομέα του κλάδου των εκτυπώσεων, ο οποίος αυτήν τη στιγμή έχει κύκλο εργασιών πάνω από 60 δισεκατομμύρια δολάρια.
The rapid acceptance and investment in digital printing had a major impact on the rapid growth of label printing, changing the way custom labels are designed and manufactured and how they can be used in exciting new ways, for example wine labels, food labels and water bottle labels.
Ο τομέας της εκτύπωσης ετικετών έχει αναπτυχθεί τόσο πολύ που οι ετήσιες εγκαταστάσεις ψηφιακών πιεστηρίων ετικετών πλησιάζουν τώρα το 30% όλων των εγκαταστάσεων πιεστηρίων στενού ρολού παγκοσμίως, με περισσότερα από 3.000 ψηφιακά πιεστήρια ετικετών να έχουν εγκατασταθεί παγκοσμίως στον κλάδο των εκτυπώσεων στα τέλη του 2015.
Όσον αφορά το μέλλον, τα ψηφιακά πιεστήρια ετικετών προβλέπεται ότι θα αποτελούν περίπου το 40% ή περισσότερο όλων των εγκαταστάσεων ψηφιακών πιεστηρίων στενού ρολού μέχρι το 2020.
Σε αυτό το υπόβαθρο, η συνολική αξία των εργασιών ψηφιακής εκτύπωσης ετικετών θεωρείται ότι υπερβαίνει κατά πολύ το κόστος εκτύπωσής τους. Ο κλάδος εκτιμά ότι αν και η ψηφιακή εκτύπωση ετικετών αποτελεί μόνο το 3% έως 5% όλων των εργασιών για αυτοκόλλητες ετικέτες βάσει όγκου, αποτελεί περίπου το 15% έως 18% ή περισσότερο όλων των εργασιών εκτύπωσης βάσει αξίας.
Ορισμένα από τα πολλά πλεονεκτήματα αυτού του αναπτυσσόμενου τομέα είναι τα εξής:
Η απρόσκοπτη ροή εργασιών αποτελεί πλέον ένα από τα βασικά στοιχεία της επιτυχημένης ψηφιακής παραγωγής ετικετών. Παρέχει τη βάση για την ελαχιστοποίηση των λαθών και της γραφειοκρατίας, επισπεύδει τους χρόνους ανταπόκρισης και παρέχει συνεχώς ενημερωμένες πληροφορίες παραγωγής και πελάτη, ενώ μειώνει επίσης τους χρόνους παράδοσης.
Συγκρινόμενη με τη συμβατική εκτύπωση ετικετών, η ψηφιακή διαδικασία δεν χρησιμοποιεί εκτυπωτικές πλάκες και δεν περιλαμβάνει υλικά, χημικά, διαδικασίες ή απαιτήσεις χρόνου για την κατασκευή πλακών, εξοικονομώντας σας χρήματα.
Για τον κάτοχο του εμπορικού σήματος, η ευκαιρία για την εξάλειψη της αποθήκευσης ετικετών, τη μείωση του χρόνου για τη διάθεση στην αγορά και τη βελτίωση της αποδοτικότητας στην αλυσίδα εφοδιασμού είναι ένας πειστικός λόγος για να στραφεί στην ψηφιακή παραγωγή ετικετών. Η δυνατότητα παραγωγής τη στιγμή που χρειάζεται, τα δοκίμια μικρού τιράζ και το δοκιμαστικό μάρκετινγκ ετικετών παρουσιάζουν επίσης μεγάλο ενδιαφέρον.
Οι νέες ευκαιρίες προστιθέμενης αξίας και μάρκετινγκ για τους κατόχους εμπορικών σημάτων –ουσιαστικά για επιχειρήσεις κάθε μεγέθους‒ είναι στο επίκεντρο των χρηστών ετικέτας στο σημερινό ιδιαίτερα ανταγωνιστικό περιβάλλον. Υπάρχουν πολλά παραδείγματα όπου λύσεις ψηφιακής εκτύπωσης παρείχαν τη δυνατότητα εύκολης παραγωγής πολλαπλών εκδόσεων ή παραλλαγών, μεταβλητών εικόνων σχεδίασης, εξατομικευμένων ετικετών, μαζικής προσαρμογής, νέων ευκαιριών προώθησης καθώς ακόμη και ετικετών για τοπικές, εποχικές ή ειδικές εκδηλώσεις. Για τον κατασκευαστή ψηφιακών ετικετών, αυτές οι ευκαιρίες μάρκετινγκ παρέχουν τη δυνατότητα για προστιθέμενη αξία και αύξηση της κερδοφορίας.
Είναι βέβαιο ότι το περιβάλλον και η βιωσιμότητα έχουν γίνει σημαντικά ζητήματα. Με την παραγωγή επακριβών ποσοτήτων και όχι ενός ποσοστού «επιπλέον», η ψηφιακή εκτύπωση μειώνει τη σπατάλη στις εκτυπώσεις. Αντίθετα από άλλες διαδικασίες εκτύπωσης, στην ψηφιακή εκτύπωση δεν χρησιμοποιούνται επίσης χημικά, νερό ή υλικά κατασκευής πλακών.
Ένας σχετικά νέος αλλά αναπτυσσόμενος τομέας της ψηφιακής σχεδίασης και εκτύπωσης με τις πιο πρόσφατες λύσεις λογισμικού είναι η ενσωμάτωση σχεδίων φόντου ασφαλείας και ειδικών δυνατοτήτων, μεταβλητών εικόνων, μικρο-κειμένου, λειτουργιών αποτροπής της αντιγραφής και πολλών άλλων.
Το γεγονός ότι οι ψηφιακές ετικέτες μπορούν να εκτυπωθούν ξεχωριστά σημαίνει ότι οι πάροχοι εκτυπώσεων μπορούν να παράγουν σειριακά αριθμημένες ή κωδικοποιημένες ετικέτες, να δημιουργούν κρυφούς κωδικούς που αντιστοιχούν σε ορατούς κωδικούς και να παρέχουν κωδικούς αλλαγής που μπορούν να χρησιμοποιηθούν με την τεχνολογία των smartphone, προσφέροντας νέες δυνατότητες για λύσεις ετικέτας παρακολούθησης και εντοπισμού.
Η ψηφιακή εκτύπωση ετικετών φέρνει επίσης περισσότερες δουλειές στα συμβατικά πιεστήρια του μεταποιητή ετικετών, ενώ δημιουργεί νέες ευκαιρίες στις εξειδικευμένες μη υποστηριζόμενες αγορές φιλμ μικρού τιράζ για θήκες και εύκαμπτες συσκευασίες. Περίπου το 14% των μεταποιητών ετικετών που επένδυσαν σε ψηφιακά πιεστήρια παράγουν τώρα επικερδείς εύκαμπτες συσκευασίες μεσαίου ως στενού ρολού μικρού τιράζ, όπως φακελάκια, πουγκιά, σωληνάρια, καπάκια δοχείων, μεμβράνες, για πελάτες που ξεκίνησαν μόνο με ετικέτες.
Glossy or matt adhesive sticker paper, YUPO, PET, PP. An extended list of supported substrates from the major vendors of self-adhesive media is provided upon purchase of the Label Press.
Η Konica Minolta προσφέρει μια εύχρηστη σουίτα ποιοτικού λογισμικού και υλικού που σας επιτρέπει να απολαύσετε όλα τα πλεονεκτήματα της νέας ψηφιακής τεχνολογίας χωρίς καμία από τις πιθανές αρνητικές επιπτώσεις της μετάβασης.
Έχει σχεδιαστεί για να σας παρέχει την τεχνολογία του μέλλοντος, χωρίς να χρειάζεται να θυσιάσετε τα οφέλη του παρόντος.
Πρόσφατες έρευνες του κλάδου υποδεικνύουν ότι τα πιο σημαντικά «προβληματικά σημεία» για τους μεταποιητές ετικετών είναι οι μικρότεροι χρόνοι παράδοσης και η εύρεση εξειδικευμένων χειριστών πιεστηρίων. Επομένως, εάν αναζητάτε ένα σημείο για να επιλύσετε και αυτά τα δύο αυξανόμενα προβλήματα, μετακινώντας την εταιρεία σας χωρίς κόπο από τη συμβατική στην ψηφιακή παραγωγή ετικετών, ανοίγοντας νέες τεράστιες ψηφιακές αγορές και δημιουργώντας μικρές παρτίδες ετικετών και αυτοκόλλητων υψηλής ποιότητας με ταχύτητα και ευελιξία που δεν θα περάσει απαρατήρητη από τους πελάτες σας, το AccurioLabel 190 είναι το κατάλληλο ψηφιακό πιεστήριο για εσάς.
Με τη ροή εργασιών του που βασίζεται σε PDF και το εμπλουτισμένο σύνολο δυνατοτήτων του, το AccurioPro Label Impose είναι όντως ένα εντυπωσιακό εργαλείο. Αυτό το λογισμικό επιτρέπει στους χειριστές να πραγματοποιούν ένα ευρύ φάσμα εργασιών προεκτύπωσης από έναν μόνο σταθμό ελέγχου. Μπορεί να συνδυαστεί απρόσκοπτα με το υλικό AccurioLabel 190 και συμπληρώνει ιδανικά το πιεστήριο ετικετών της Konica Minolta. Το κομμάτι που λείπει από το παζλ της ψηφιακής εκτύπωσης ετικετών. Το μοναδικό λογισμικό ψηφιακής εκτύπωσης ετικετών που θα χρειαστείτε ποτέ.
Το έμπειρο, εκπαιδευμένο και εξειδικευμένο προσωπικό μας θα απαντήσει σε τυχόν απορίες σας και θα σας δείξει πώς να χειρίζεστε το προϊόν σας. Οι υπηρεσίες μας είναι διαθέσιμες προς όφελός σας, στο πλαίσιο ενός συστήματος υποστήριξης που έχει σχεδιαστεί για να διασφαλίζει ότι εσείς και η εταιρεία σας επωφελείστε πλήρως από τις λύσεις. Προσφέρουμε διάφορες υπηρεσίες, όπως βελτιστοποιημένες υπηρεσίες εκτύπωσης για συνδυασμό συμβουλευτικών υπηρεσιών, υλοποίηση υλικού και λογισμικού, διαχείριση ροών εργασιών για τη μείωση των δαπανών για έγγραφα και έξυπνες υπηρεσίες ασφαλείας, ώστε η επιχείρησή σας να παραμένει ασφαλής.
Το ισχυρό μείγμα λύσεων λογισμικού και υλικού της Konica Minolta έχει δημιουργηθεί με έναν και μοναδικό στόχο: να δώσει τη δυνατότητα στην εταιρεία σας να μετακινηθεί χωρίς προβλήματα από την αναλογική στην ψηφιακή επεξεργασία, να εξασφαλίσει σταθερό μερίδιο στην επιχείρησή σας από τα αυξανόμενα κέρδη της σχεδίασης ετικετών στο μέλλον και να διασφαλίσει το μέγιστο όφελος και την προστιθέμενη αξία της ψηφιακής εκτύπωσης.
Οι δυνατότητες που παρέχουμε θα σας επιτρέψουν να προσφέρετε στους πελάτες σας εξατομίκευση, να μειώσετε το κόστος σας, να απλοποιήσετε τις λειτουργίες σας και να θέσετε σε εφαρμογή τη δική σας απρόσκοπτη, προσαρμοσμένη έκδοση της μετάβασης στην ψηφιακή εποχή. Μπορείτε να προσφέρετε μικρότερα τιράζ, ευέλικτους χρόνους παράδοσης και πολλά άλλα. Ταυτόχρονα, τα αξιόπιστα αναλογικά πιεστήρια που ήδη έχετε θα συνεχίσουν να λειτουργούν με το μείγμα προϊόντων μας. Αν ολίγοις, οι δυνατότητες που παρέχουμε σας επιτρέπουν να απολαμβάνετε όλα τα οφέλη της νέας τεχνολογίας, ενώ παράλληλα διατηρείτε την τρέχουσα εγκατάσταση αναλογικών εκτυπώσεων κερδοφόρα κατά τη μετάβαση. Ποιες είναι αυτές οι δυνατότητες λοιπόν; Τα οφέλη για την εταιρεία σας από το μείγμα προϊόντων ψηφιακής εκτύπωσης ετικετών μας περιλαμβάνουν τα εξής:
Επεξεργασία χρωμάτων με ανάλυση 1.200 dpi x 8 bit με 256 διαβαθμίσεις εκφρασμένες σε ένα 1 pixel
Έλεγχος πυκνότητας εικόνας
Δεν απαιτείται προ-επίστρωση των μέσων
Χειριστείτε εύκολα το μηχάνημα ακολουθώντας τις οδηγίες που εμφανίζονται στην οθόνη, χωρίς να αφιερώσετε πολύ χρόνο για να μάθετε πώς λειτουργεί
Μπορείτε να επιλέξετε ταχύτητα ανά λεπτό 18,9 m, 13,5 m ή 9,45 m ανάλογα με τα μέσα που χρησιμοποιούνται
Τεχνολογία γραφίτη Simitri® HD E
Η προσαρμογή των χρωμάτων και άλλες εργασίες που απαιτούν πολύ χρόνο στα αναλογικά συστήματα γίνονται τώρα μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα
Η υβριδική δομή 3 διαστάσεων με λειτουργικά πολυμερή εξασφαλίζει υψηλή απόδοση για όλους τους τύπους μέσων
The Italian digital commercial printer GrafiPrint has expanded their business with a roll-to-roll label production machine from Konica Minolta.
One of our technical experts will demonstrate all the adavantages of label printing technology
For conventional analogue label converters looking to invest for the first time in digital label printing, there is more behind the decision than simply buying a new printing press or process. It requires a great deal of evaluation and thought beforehand, including decisions about people, sales and marketing, pre-press capabilities and colour management at each individual company.
Investing in digital label printing means stepping back and taking a critical look at the way you do business and how you liaise throughout your work chain and with your customers. For busy label printers and converters looking to invest in digital printing technologies for the first time, the challenge is often to know what questions to ask themselves, who in the company should be involved in the decision-making process, and what the implications for other departments, or even customers, might be.
To assist companies in their thinking and decision-making, Konica Minolta has designed the Digital1234 assessment guide. This business development programme is a business-based questionnaire covering a range of crucial business topics; using a simple and visual 'traffic light' system, the assessment helps you quickly identify the areas of your business that could benefit from switching to digital by exploring each individual business opportunity. It focuses on the specific needs of label converters and companies involved in the graphic arts fields.
By examining area such as your existing business, how you might generate new business by investing in digital, your employees' understanding of digital printing, and management of the digital production environment, the Digital1234 four-step plan – Identify, Assess, Justify and Implement – will tell you for sure whether the time is right for your organisation to switch to digital. Those four steps are:
Why not talk to us about how label printing could benefit your business? Fill in the form below and one of our experts will be in touch.