CS Remote Care


Διαδραστική ανταλλαγή πληροφοριών ανάμεσα στις συσκευές σας και στο σύστημα διαχείρισης υπηρεσιών που προσφέρουμε κάθε φορά που απαιτείται υποστήριξη συντήρησης υψηλής ποιότητας.


Το CS Remote Care παρέχει υπερσύγχρονες δυνατότητες επικοινωνίας μεταξύ μηχανημάτων (M2M), ανάμεσα στις συσκευές εξόδου bizhub και την υπηρεσία σέρβις της Konica Minolta. Η απομακρυσμένη σύνδεση αποστέλλει όλα τα δεδομένα που σχετίζονται με το σύστημα σε πραγματικό χρόνο, παρέχοντας έγκαιρα συμβουλές στην υπηρεσία συντήρησης της Konica Minolta για τις τυπικές εργασίες συντήρησης ή οποιαδήποτε άλλη απαιτούμενη παρέμβαση, π.χ. για την επιδιόρθωση ενός τεχνικού προβλήματος.

Μέσω της διαδρομής απομακρυσμένης επικοινωνίας είναι δυνατή η ενεργοποίηση αυτοματοποιημένων υπηρεσιών, όπως η παράδοση αναλώσιμων, καθώς και η εκτέλεση εργασιών από απόσταση, συμπεριλαμβανομένων υπηρεσιών όπως οι ενημερώσεις υλικολογισμικού και οι ρυθμίσεις συσκευών. Οι τελικοί χρήστες μπορούν να λάβουν καθοδήγηση και οδηγίες από απόσταση, μέσω ενός απομακρυσμένου πάνελ. Η διαδικτυακή πύλη περιλαμβάνει επίσης φιλικό προς το χρήστη περιβάλλον εργασίας με γραφικά, το οποίο παρέχει πληροφορίες σχετικά με την κατάσταση της συσκευής και την ενότητα δημιουργίας αναφορών.

Το CS Remote Care είναι η εγγύηση της Konica Minolta για μεγιστοποιημένη διαθεσιμότητα του συστήματος. Επιτρέπει την ελαχιστοποίηση των διακοπών λειτουργίας των συσκευών εξόδου, την ενίσχυση της παραγωγικότητας και τον προγραμματισμό των τυπικών εργασιών συντήρησης σύμφωνα με τα χρονοδιαγράμματα εργασίας των χρηστών.


Ροή εργασιών του CS Remote Care

CS Remote Care

CS Remote Care

Παρακολούθηση

  • Ασφαλής σύνδεση
  • Μονόδρομη/αμφίδρομη επικοινωνία
  • Ολοκληρωμένη παρακολούθηση
  • Συλλογή δεδομένων από τους αισθητήρες των συσκευών παραγωγής μεγάλου τιράζ και περαιτέρω ανάλυσή τους

Κεντρική διαχείριση

  • Αποδοτική μεταφορά πληροφοριών
  • Χωρίς απαιτήσεις εγκατάστασης για τις περισσότερες μεθόδους επικοινωνίας

Αυτοματοποιημένες υπηρεσίες

  • Απευθείας ανάγνωση ενδείξεων μετρητών
  • Αυτοματοποιημένη διαδικασία παραγγελίας αναλώσιμων
  • Εξάλειψη της ανάγκης μη αυτόματων κλήσεων σέρβις

Ρυθμίσεις συσκευών

  • Μενού σέρβις
  • Απομακρυσμένη ενημέρωση υλικολογισμικού
  • Απομακρυσμένη υποστήριξη

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΩΡΑ ΤΟ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΦΥΛΛΑΔΙΟ

ΦΥΛΛΑΔΙΟ CS Remote Care