Patrick Stucke

 

Patrick, το 2008 ξεκίνησες στην Konica Minolta Γερμανίας με ένα τριετές διπλό εκπαιδευτικό πρόγραμμα. Πες μας μερικά πράγματα για εκείνη την εποχή.

Το πρόγραμμα είναι μάλλον μοναδικό στη Γερμανία. Είναι ένα μείγμα πρακτικής εργασίας και θεωρητικών σπουδών. Εργάστηκα σε διάφορα τμήματα, όπως Finance & Controlling, Marketing, Purchase & General Administration and European Service, το οποίο ήταν τελικά το πεδίο στο οποίο ήθελα να εξειδικευτώ. Το 2011 ολοκλήρωσα τις σπουδές μου και πήρα πτυχίο Bachelor of Arts στη Διοίκηση Επιχειρήσεων.

Μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος προσλήφθηκες στο περιφερειακό γραφείο της Konica Minolta στη Μάλτα.

Ναι, προσλήφθηκα στο Κέντρο Τεχνικής Υποστήριξης στη Μάλτα, το οποίο αναλαμβάνει την παροχή τεχνικής υποστήριξης για τους διανομείς των Konica Minolta και Develop στην Κεντρική Ασία, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική. Ο καιρός που πέρασα στη Μάλτα ήταν πραγματική αποκάλυψη. Η έκθεση σε τόσο διαφορετικές κουλτούρες διευκολύνει πάρα πολύ να βλέπεις αντικειμενικά τα διάφορα προβλήματα και να βρίσκεις πρακτικούς τρόπους για την επίλυσή τους. Είχα επίσης την ευκαιρία να συμμετάσχω σε διάφορες εκδηλώσεις και εκθέσεις, γεγονός που μου έδωσε τη δυνατότητα να έρθω σε απευθείας επαφή με τελικούς πελάτες και τοπικούς μεταπωλήτες. Αυτό με βοήθησε επίσης να βελτιώσω την ευαισθησία μου ως προς τις ανάγκες και τις προσδοκίες των πελατών. Επέστρεψα στη Γερμανία το 2012 και ανέλαβα την ομάδα Σχεδιασμού Τεχνικής Εξυπηρέτησης στο τμήμα Τεχνικής Εξυπηρέτησης και Υποστήριξης της BEU.

Ποια είναι τα κύρια καθήκοντά σου τώρα;

Ο σχεδιασμός τεχνικής εξυπηρέτησης ασχολείται κυρίως με τη δόμηση της στρατηγικής για την Τεχνική Εξυπηρέτηση Ευρώπης, το οποίο είναι μια συλλογική προσπάθεια μαζί με τους επικεφαλής τεχνικής εξυπηρέτησης σε εθνικό επίπεδο και σε επίπεδο συμπλέγματος. Συνεισφέρουμε επίσης βασικά στοιχεία αυτών των στρατηγικών σε διατμηματικά έργα. Ο σχεδιασμός τεχνικής υποστήριξης παρέχει επίσης υποστήριξη σε διάφορους άλλους τομείς, από τον σχεδιασμό νέων τεχνικών και επιχειρηματικών υπηρεσιών ως την παροχή τεχνικής υποστήριξης και σχεδιασμού για κύριες ευρωπαϊκές εκθέσεις και την υλοποίηση βέλτιστων πρακτικών στη διαχείριση υπηρεσιών πληροφορικής.

Επιπλέον, είμαι τώρα υπεύθυνος για τρεις ομάδες που συνθέτουν μαζί το τμήμα Υποστήριξης Τεχνικής Εξυπηρέτησης Πληροφορικής. Εδώ διαχειριζόμαστε την ευρωπαϊκή τεχνική εξυπηρέτηση για το χαρτοφυλάκιο εφαρμογών της BEU, συμπεριλαμβανομένων των λύσεων ελέγχου ταυτότητας και λογιστικής, ροής εργασιών σάρωσης και διαχείρισης εταιρικού περιεχομένου. Αναπτύσσουμε επίσης προσαρμοσμένο λογισμικό για τους πολυλειτουργικούς εκτυπωτές μας. Αυτό το τμήμα της δουλειάς μου έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον, καθώς αυτές οι υπηρεσίες πληροφορικής είναι στον πυρήνα του επιχειρηματικού μετασχηματισμού της Konica Minolta.

Τι είναι αυτό που κάνει τη δουλειά σου ξεχωριστή;

Δεν υπάρχει σχεδόν ποτέ «μια συνηθισμένη ημέρα στη δουλειά». Θα ήθελα να τονίσω δύο κύρια σημεία: πρώτον, καθώς εργάζομαι σε διεθνές επίπεδο, είμαι σε στενή επαφή με συναδέλφους, πελάτες και προμηθευτές από όλη την Ευρώπη, την Ιαπωνία και από άλλα περιφερειακά κεντρικά γραφεία όπως αυτό των Η.Π.Α. Αυτό μου δίνει τη δυνατότητα να επεκτείνω συνεχώς την εμπειρία μου καθώς και να μαθαίνω και να μοιράζομαι βέλτιστες πρακτικές. Δεύτερον, στο τμήμα Τεχνικής Εξυπηρέτησης και Υποστήριξης περιβάλλομαι από συναδέλφους με τους οποίους συνεργάζομαι πολύ στενά με πνεύμα αμοιβαίας εμπιστοσύνης και εκτίμησης. Αυτό κάνει τη δουλειά πολύ πιο ευχάριστη και εξασφαλίζει την επιτυχία, ακόμη και στα πιο δύσκολα έργα.

Γιατί επιλέγεις την KM ως εργοδότη;

Η Konica Minolta δραστηριοποιείται σε ένα μεταβαλλόμενο επιχειρηματικό περιβάλλον έντασης τεχνολογίας που με παρακινεί συνεχώς να προσαρμόζομαι και να μαθαίνω νέες δεξιότητες. Ταυτόχρονα, οι εργασίες ανατίθενται με υψηλό βαθμό ευθύνης, κάτι που μου παρέχει την ευελιξία να παρουσιάζω και να υλοποιώ νέες ιδέες. Αυτά τα δυναμικά στοιχεία μου αρέσουν, οπότε η Konica Minolta είναι το κατάλληλο μέρος για εμένα.