Ο Joerg θυμάται πολύ καλά τις πρώτες ημέρες του στην εταιρεία: «Ξεκίνησα τη σταδιοδρομία μου ως πωλητής στην Konica στο Μάνχαϊμ. Το πρώτο πράγμα που έκανα ήταν ότι συμμετείχα σε ένα σεμινάριο πωλήσεων διάρκειας 4 εβδομάδων. Ήταν το καλύτερο σεμινάριο που είχα ποτέ και ειλικρινά άλλαξε τη ζωή μου. Υπεύθυνοι για την εκπαίδευση ήταν δύο επαγγελματίες εκπαιδευτές, ο Matthias Bonse και ο Martin Böckelmann, και συνειδητοποίησα σχεδόν αμέσως ότι αυτό που θα ήθελα να κάνω ήταν να εργαστώ και εγώ ως εκπαιδευτής. Ωστόσο, χωρίς καθόλου εμπειρία στο τμήμα πωλήσεων, δεν θα μπορούσα να μεταπηδήσω στο τμήμα εκπαίδευσης πωλήσεων. Για τον λόγο αυτό, αποφάσισα να μάθω πρώτα τα πάντα για τις πωλήσεις και να γίνω πρώτα ένας επιτυχημένος πωλητής. Ενάμισι χρόνο μετά το όνειρό μου έγινε πραγματικότητα και είχα την ευκαιρία να μεταπηδήσω στο τμήμα εκπαίδευσης πωλήσεων.» Τώρα ο Joerg διευθύνει ολόκληρη την Ακαδημία της Konica Minolta, παρέχοντας βέλτιστη εκπαίδευση σε εσωτερικούς συναδέλφους και συνεργάτες πωλήσεων. Ο Markus εργαζόταν ως ειδικός εκπαίδευσης πωλήσεων για τη διεύθυνση εκτυπώσεων προτού ξεκινήσει να αναπτύσσει και να σχεδιάζει εκπαίδευση για την πιο πρόσφατη τεχνολογική καινοτομία της Konica Minolta, το Workplace Hub, μαζί με άλλες διατμηματικές ομάδες. «Χαρούμενοι συμμετέχοντες και συνεισφορά στα συνολικά επιτεύγματα της εταιρείας», είναι η απάντηση του Markus όταν τον ρωτούν ποιος είναι ο ορισμός της επιτυχίας και προσθέτει: «Αν οι συμμετέχοντες αποκομίσουν μεγάλο όφελος από τις εκπαιδεύσεις και αυτό τους παρακινήσει σε δράση, τότε η ομάδα μου κι εγώ έχουμε πετύχει.» Και ποιες ήταν οι δυσκολίες; Για τον Bernd, «η μεγαλύτερη δυσκολία ήταν να μάθω να εργάζομαι σε διαπολιτισμικό περιβάλλον, καθώς αυτή ήταν η πρώτη φορά για εμένα που έπρεπε να αλληλεπιδρώ όχι μόνο με Γερμανούς αλλά και με Ιάπωνες συναδέλφους». Η συνεχής υποστήριξη των συναδέλφων, η ανοιχτή στάση και το ομαδικό πνεύμα τον έκαναν να υπερνικήσει τις δυσκολίες σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα. «Έμεινα έκπληκτος από την καλοσύνη, την εξυπηρετικότητα, την ανοιχτή στάση και τον επαγγελματισμό όλων των συναδέλφων μου από διάφορες χώρες», λέει ο Bernd. Και, αναφορικά με τα 20 χρόνια εμπειρίας του στην Konica Minolta, προσθέτει: «Υπάρχουν εξαιρετικοί συνάδελφοι, υποστήριξη από τους προϊσταμένους μου, υπέροχα προϊόντα που προσφέρει η Konica Minolta στους πελάτες μας και ένα περιβάλλον εργασίας που μου επιτρέπει να χρησιμοποιώ τις γνώσεις μου, να τις επεκτείνω και να θέτω ιδέες σε εφαρμογή.» Μιλώντας για αξίες, η πελατοκεντρικότητα είναι μια ζωντανή αξία στην Konica Minolta και βρίσκεται στο DNA μας. Η φιλοδοξία του Wiebke είναι «πάντα να βοηθά και να υποστηρίζει όσο το δυνατόν περισσότερο», ασχολούμενος καθημερινά με «εξωτερικούς και εσωτερικούς συμμετέχοντες, διευθυντές και συναδέλφους στη Διαχείριση Εκπαίδευσης». Ποια είναι λοιπόν τα στοιχεία των 20 χρόνων που εργάζεσαι στην Konica Minolta; Εξαιρετικοί συνάδελφοι, υποστήριξη από τους προϊσταμένους μου, εκπληκτικά προϊόντα και υπηρεσίες, ένα περιβάλλον εργασίας που επιτρέπει στα άτομα να χρησιμοποιούν τις γνώσεις τους, να επεκτείνουν τις ιδέες τους και να τις θέτουν σε εφαρμογή και ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο, παρακινητικό και καινοτόμο περιβάλλον.…Αυτά είναι μόνο μερικά από τα συστατικά που κάνουν τους συναδέλφους μας να απολαμβάνουν την εργασία τους στην Konica Minolta εδώ και 20 χρόνια... και… έπεται συνέχεια. J Με μία φράση, τι σημαίνει η Konica Minolta για αυτούς;