Konica Minolta

Ελλάδα

  • ελληνική γλώσσα

Giving Shape to Ideas

Ειδοποιηση παραπλανητικων email

ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ

Στην Konica Minolta θέλουμε να σας παρέχουμε ολοκληρωμένη υποστήριξη. Θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε για οτιδήποτε χρειαστείτε σχετικά με τα προϊόντα μας!

Ειδοποίηση παραπλανητικών email: Ύποπτα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που φαίνεται να έχουν σταλεί από το MFP και την λειτουργία "Scan to email"*

Σας ευχαριστούμε πολύ για την εμπιστοσύνη που δείχνεται όλα αυτά τα χρόνια στα προϊόντα της Konica Minolta

Προσφάτως λάβαμε αρκετές αναφορές από τους πελάτες μας όσον αφορά ύποπτα email τα οποία υποτίθενται πως  προέρχονταν από τα MFP μας μέσω της λειτουργίας “Scan to email” / «Σάρωση σε email». 

Η περιγραφή [Message from KMBT_{model_name}] χρησιμοποιείτε σαν το θέμα (subject) των ύποπτων email, ενώ αυτά τα email περιέχουν και επισυναπτόμενο αρχείο, τον οποίων ο τύπος δεν υποστηρίζεται από τις μηχανές MFP. 

Στη περίπτωση που λάβετε Mail που δεν περιμένετε, παρακαλώ χειριστείτε το με τον ενδεδειγμένο τρόπο που χειρίζεστε και άλλα ύποπτα email. Παρακαλώ ΔΙΑΓΡΑΨΤΕ το μήνυμα, και ΜΗΝ ανοίξετε το επισυναπτόμενο αρχείο 

Επίσης συνιστούμε στους πελάτες μας που χρησιμοποιούν τη λειτουργία “Scan to email” / «Σάρωση σε email» από τα MFP μας να επικοινωνήσουν με τους τεχνικούς διαχειριστές του εξοπλισμού έτσι ώστε να λάβουν τα κατάλληλα αντίμετρα έτσι ώστε ύποπτα email να αναγνωρίζονται εύκολα, όπως αλλάζοντας για παράδειγμα το θέμα (subject) από το προεπιλεγμένο από τα MFP. 

Παρακαλώ μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με τους εκπρόσωπους πωλήσεων μας ή με το τμήμα τεχνικής υποστήριξης.  

Συνεχώς παρακολουθούμε θέματα ασφαλείας  των προϊόντων μας και τα αντιμετωπίζουμε αναλόγως.

 

*“Scan to email” / «Σάρωση σε email» : Η λειτουργία που μεταφέρει σαρωμένα έγγραφα από το MFP σαν επισυναπτόμενο αρχείο σε email.