dokoni SYNC & SHARE


Συνεργασία όπου κι αν βρίσκεστε, όποτε θέλετε και από οποιαδήποτε συσκευή


Ο σύγχρονος επιχειρηματικός κόσμος υφίσταται συνεχώς ταχύτατες αλλαγές, με τις νέες τεχνολογίες και την παγκοσμιοποίηση να αναγκάζουν τις επιχειρήσεις να καινοτομούν συνεχώς. Η εφαρμογή και η ανταπόκριση σε αυτές τις αλλαγές έχει καθοριστική σημασία για την επιτυχία οποιασδήποτε επιχείρησης. Οι εταιρείες θα διασφαλίσουν το συνεχόμενο ανταγωνιστικό τους πλεονέκτημα μόνο αν βρουν τρόπους να αντιδράσουν με ευελιξία στις νέες προκλήσεις και αν είναι έτοιμες να υιοθετήσουν νέες τάσεις χωρίς δισταγμό.


Η κοινή χρήση αρχείων με εσωτερικούς αλλά και εξωτερικούς συνεργάτες έχει πολύ σημαντικό ρόλο στις καθημερινές, επαναλαμβανόμενες ροές εργασιών. Το dokoni SYNC & SHARE προσφέρει στα μέλη των ομάδων έργου την ευελιξία με την οποία είναι εξοικειωμένοι από τις καταναλωτικές λύσεις στο cloud, σε συνδυασμό με την ασφάλεια που είναι καθοριστικής σημασίας για την επιχείρηση. Οι εργαζόμενοι μπορούν να δημιουργούν και να διαχειρίζονται εύκολα το δικό τους περιβάλλον εργασίας, ώστε να προωθούν τα έργα ταχύτερα και πιο αποδοτικά από ποτέ, επειδή με το dokoni SYNC & SHARE μπορούν να εργαστούν όπου κι αν βρίσκονται, όποτε θέλουν και με οποιαδήποτε συσκευή επιλέξουν. 


Το dokoni SYNC & SHARE προσφέρει ευέλικτη διαχείριση πρόσβασης και κοινή χρήση δεδομένων και πληροφοριών με εσωτερικούς, αλλά και εξωτερικούς ενδιαφερόμενους και συνεργάτες. Τα εταιρικά αρχεία και έγγραφα προστατεύονται σύμφωνα με τις πολιτικές που καθορίζονται από την εταιρεία. Η εφαρμογή διατηρεί τις προηγούμενες εκδόσεις των εγγράφων και παρακολουθεί με αξιοπιστία τα άτομα που χρησιμοποιούν κάθε έγγραφο και τις ενέργειες που πραγματοποιούν. Η δυνατότητα προσθήκης σχολίων σε αρχεία και έγγραφα, αλλά και η αυτόματη αποστολή ειδοποιήσεων σε συνεργάτες ενισχύει την αποτελεσματικότητα της συνεργασίας στα έγγραφα.


Το dokoni SYNC & SHARE προσφέρει σε κάθε επιχείρηση τη δυνατότητα να ενισχύσει την αποτελεσματικότητά της, να ανταποκριθεί ταχύτερα στις αλλαγές και να βελτιώσει συνολικά την ταχύτητα των διαδικασιών της. Οι χρήστες του dokoni SYNC & SHARE αποκτούν πλήρη ευελιξία όσο αφορά το χρόνο, την τοποθεσία και τη συσκευή, γεγονός που καθιστά αυτήν την εφαρμογή ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα για εταιρείες που λειτουργούν από πολλές τοποθεσίες.



dokoni SYNC & SHARE  logo


Ροή εργασιών dokoni SYNC & SHARE

dokoni SYNC & SHARE

dokoni SYNC & SHARE

Διανομή εγγράφων

  • Κοινή χρήση αρχείων με εσωτερικούς και εξωτερικούς συνεργάτες 
  • Προσβασιμότητα από όλες τις συσκευές
  • Ενοποίηση με πολλά αποθετήρια δεδομένων
  • Ενιαία συνδεσιμότητα σε πολλές εγκαταστάσεις από διαφορετικές τοποθεσίες 
  • Λειτουργία εναπόθεσης αρχείων

Διαχείριση περιεχομένου

  • Συγχρονισμός για διατήρηση όλων των δεδομένων συγχρονισμένα με όλους τους χρήστες και τις συσκευές
  • Λειτουργία αγαπημένων αρχείων, η οποία επιτρέπει τη γρήγορη πρόσβαση στα αρχεία που χρησιμοποιούνται περισσότερο
  • Σχολιασμός αρχείων για τη συζήτηση περιεχομένου σύμφωνα με τα αρχεία
  • Προσθήκη ετικετών σε αρχεία για ταχύτερη αναζήτηση 
  • Δυνατότητα καθορισμού ροής εργασιών
  • Διαχείριση χρηστών 

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΩΡΑ ΤΟ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΦΥΛΛΑΔΙΟ

ΦΥΛΛΑΔΙΟ dokoni SYNC & SHARE
dokoni_Sync_Share_document-capture-thumbnail

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ναι, επιθυμώ να λαμβάνω πληροφορίες μέσω:

σχετικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της Konica Minolta Επιχειρηματικές Λύσεις Ελλάς Α.Ε. και άλλων συνεργαζόμενων εταιρειών του ομίλου, προσαρμοσμένες στα προσωπικά μου ενδιαφέροντα. Τα δεδομένα σας θα επεξεργάζονται σύμφωνα με την Πολιτική Απορρήτου μας.

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά!