Share
Το AIRe Link σας επιτρέπει να δείτε ό,τι βλέπει ο πελάτης σας, έτσι ώστε να μπορείτε να υποστηρίξετε τους πελάτες σας από απόσταση και να κάνετε διορθώσεις άμεσα και γρήγορα. Με το AIRe Link, δεν έχετε να κάνετε με μια εφαρμογή αλλά με μια λύση που λειτουργεί μέσω οποιουδήποτε browser και μπορείτε να εξυπηρετείτε όλους του πελάτες σας ανά τον κόσμο, άμεσα. Βελτιώνοντας την επίλυση του τεχνικού προβλήματος με την πρώτη επικοινωνία/επίσκεψη, η επιχείρησή σας θα αποκτήσει νέα επίπεδα παραγωγικότητας και θα επωφεληθεί σε ότι αφορά την υποστήριξη πελατών και την τεχνική εξυπηρέτηση, ενώ ταυτόχρονα θα αυξήσει τα κέρδη που αποφέρουν οι πελάτες μειώνοντας τις επισκέψεις σας στον χώρο των πελατών. Οι εταιρείες παροχής τεχνικής εξυπηρέτησης συνεχώς πιέζονται από τις εταιρείες τους να μειώσουν το κόστος και να αυξήσουν την απόδοση, διασφαλίζοντας ταυτόχρονα την ικανοποίηση του πελάτη.
Αυτό που φαίνεται αδύνατο, μπορεί να λυθεί με τη χρήση καινοτόμων εργαλείων για την κατάλληλη υποστήριξη προς τις ομάδες τεχνικής υποστήριξης. Ενώ οι περισσότερες ομάδες τεχνικής υποστήριξης χρησιμοποιούν ήδη παραδοσιακά εργαλεία Απομακρυσμένης Υποστήριξης, συμπεριλαμβανομένης της Απομακρυσμένης Επιφάνειας Εργασίας, μια νέα λύση αναδύθηκε πρόσφατα – η Άμεση Απομακρυσμένη Οπτική Υποστήριξη.
Η τεχνολογία που χρησιμοποιεί η λύση της Konica Minolta για Άμεση Απομακρυσμένη Οπτική Υποστήριξη – AIRe Link – είναι η χρήση της κάμερας του κινητού (smartphone), του τάμπλετ ή μιας εξωτερικής κάμερας για την προβολή του βίντεο που δείχνει τον τελικό χρήστη σε έναν εξειδικευμένο τεχνικό από απόσταση, μαζί με την ακουστική επικοινωνία. Προηγμένα εργαλεία οπτικής πλοήγησης, π.χ. ο κέρσορας στο βίντεο ή οι σημειώσεις σε ένα στιγμιότυπο οθόνης, χρησιμοποιούνται για να καθοδηγήσουν τον τελικό χρήστη οπτικά σε όλη τη διαδικασία.
Η χρήση του πρωτοκόλλου WebRTC καθιστά εφικτό να τρέξει το πρόγραμμα Άμεσης Απομακρυσμένης Οπτικής Υποστήριξης στον browser των πιο σύγχρονων κινητών τηλεφώνων (smartphone), έτσι ώστε να μην είναι απαραίτητο για τον τελικό χρήστη να εγκαθιστά κάποια εφαρμογή ή να δημιουργεί λογαριασμό χρήστη. Θα πρέπει μόνο να κάνει κλικ στο σύνδεσμο πρόσκλησης, τυπικά μέσω ενός SMS. Επί της ουσίας, κάθε ένας οπουδήποτε στον κόσμο θα μπορεί να δεχθεί άμεση υποστήριξη μέσω αυτής της λύσης Άμεσης Απομακρυσμένης Οπτικής Υποστήριξης.
Ο πελάτης αναφέρει ένα πρόβλημα στον πωλητή του μηχανήματος μέσω καθορισμένων διαύλων επικοινωνίας, τυπικά μέσω τηλεφωνικής κλήσης ή συστήματος καταγραφής αιτημάτων υποστήριξης. Το τμήμα τεχνικής υποστήριξης προτείνει τότε να τρέξει μια οπτικοακουστική σύνδεση μέσω AIRe Link για να ερευνήσει το πρόβλημα από απόσταση.
Το τμήμα τεχνικής υποστήριξης στέλνει την πρόσκληση για οπτικοακουστική σύνδεση στον πελάτη μέσω SMS ή email. Ο πελάτης τότε συνδέεται στην κλήση πατώντας τον σύνδεσμο στο κινητό του τηλέφωνο (smartphone) ή το τάμπλετ και εγκρίνοντας την πρόσβαση στην κάμερα και το μικρόφωνο. Δεν είναι απαραίτητη καμία εφαρμογή, απλά ένας συμβατός browser.
Το τμήμα τεχνικής υποστήριξης μπορεί να δει ό,τι βλέπει ο πελάτης και είναι δυνατόν να τους πλοηγήσει μέσα από τον εντοπισμό του προβλήματος και τη λύση του. Κατά τη διάρκεια της συνεδρίας μπορεί να περιλαμβάνονται ακουστικά μηνύματα, οπτικά μέσα, κέρσορας, δυνατότητα σημειώσεων σε στιγμιότυπα οθόνης καθώς και κοινοποίηση αρχείου για σαφή και αποτελεσματική επικοινωνία.
Εάν το πρόβλημα μπορεί να λυθεί απομακρυσμένα τότε η συνεδρία κλείνει και οι πληροφορίες μπορούν ενδεχομένως να αποθηκευτούν. Οι εν λόγω πληροφορίες δύνανται να χρησιμοποιηθούν για να την ενίσχυση και την ανταλλαγή της γνώσης και της εμπειρίας. Εάν μια απομακρυσμένη διάγνωση έχει ως αποτέλεσμα την απαραίτητη επίσκεψη στον χώρο για παροχή τεχνικής υποστήριξης, τότε οι πληροφορίες που έχουν ληφθεί τον βοηθούν τεχνικά να προετοιμαστεί ώστε να επιτευχθεί η επίλυση με την πρώτη επίσκεψη.
Την ίδια στιγμή, υπάρχουν τρεις τάσεις οι οποίες επηρεάζουν τον τρόπο που θα γίνεται στο μέλλον η κατασκευή και η συντήρηση. Αρχικά, οι θέσεις εργασίας στη βιομηχανία ξεπερνούν γρήγορα την προσφορά ικανών υποψηφίων. Δεύτερον, όλο και περισσότερα μηχανήματα χρησιμοποιούνται σε απομακρυσμένες περιοχές ενώ ο τρίτος παράγοντας είναι η αυξανόμενη πολυπλοκότητα των νέων τεχνολογιών. Οι ουσιαστικοί βασικοί δείκτες απόδοσης (KPIs) των ομάδων τεχνικής υποστήριξης ανάμεσα στην υψηλή ικανοποίηση των πελατών είναι η μείωση των επισκέψεων στον χώρο του πελάτη και η επίλυση με την πρώτη επικοινωνία. Η πρόσφατη επιδημία του κορωνοϊού (COVID-19) έδειξε επίσης την ανάγκη για απομακρυσμένη εργασία και απομακρυσμένη υποστήριξη. Με λίγα λόγια, οι ομάδες τεχνικής υποστήριξης θα πρέπει να κάνουν περισσότερα με λιγότερους πόρους.
Μειώστε στο ελάχιστο τις περιττές επισκέψεις σε ένα χώρο Ταξιδεύετε στον χώρο των πελατών σας για την επιδιόρθωση διάφορων προβλημάτων ή για να διαπιστώσετε ότι δεν έχετε μαζί σας τα εργαλεία και τα ανταλλακτικά που απαιτούνται για να επιδιορθώσετε το πρόβλημα; Με το AIRe Link μπορείτε να δείτε από απόσταση το πρόβλημα του πελάτη, να τον καθοδηγήσετε σαφώς στην επίλυση με την πρώτη επικοινωνία ή να του παρέχετε επί τόπου έτοιμες πληροφορίες για την επιδιόρθωση.
Μειώστε το κόστος και αυξήστε την ικανοποίηση Διαθέτετε μεγάλο αριθμό μηχανημάτων σε απομακρυσμένες περιοχές, αντιμετωπίζετε έλλειψη πόρων και περιορισμένο προϋπολογισμό για την υποστήριξη των πελατών σας; Το AIRe Link θα καταστήσει εφικτή για την ομάδα σας τη βελτίωση του ποσοστού των απομακρυσμένων επιδιορθώσεων την πρώτη επικοινωνία, ενώ θα σας εξασφαλίσει την ικανοποίηση των προσδοκιών των πελατών καθώς και επιπλέον συμβάσεις τεχνικής υποστήριξης.
Μειώστε το άγχος και αυξήστε την παραγωγή Αντιμετωπίζετε πρόβλημα με το μηχάνημα σας και απαιτείτε να το δει ή να το επισκευάσει ο προμηθευτής; Χρησιμοποιείστε το AIRe Link για την επίλυση των προβλημάτων σας από απόσταση ή για να εξηγήσετε όλες τις λεπτομέρειες στον τεχνικό επισκευών προτού σας επισκεφτεί, ώστε να αυξήσετε την παραγωγή σας και γρήγορα.
Ο τεχνικός και ο πελάτης θα πρέπει να είναι συνδεδεμένοι στο ίντερνετ.
Η σύνδεση σε κινητό δίκτυο (3G, 4G, LTE) είναι δυνατή.
Μέση κατανάλωση δεδομένων 20MB/λεπτό.
Το μέσο εύρος ζώνης για βίντεο 1280 x 720 είναι 300KB/s.
Αυτόματη προσαρμογή της ποιότητας βάσει της συνδεσιμότητας στο ίντερνετ.
Το AIRe Link είναι μια λύση cloud, χωρίς εγκατάσταση εφαρμογής για την ομάδα τεχνικής υποστήριξης ή τον τελικό χρήστη. Για τη διεξαγωγή μιας AIRe Link συνεδρίας, αμφότερα τα μέρη θα πρέπει να έχουν πρόσβαση στο ίντερνετ και να χρησιμοποιούν σύγχρονους browser στις συσκευές τους. Δεδομένου ότι ο τελικός χρήσης στις περισσότερες περιπτώσεις που καλεί για τεχνική υποστήριξη κρατά ήδη στα χέρια του ένα κινητό τηλέφωνο (smartphone), η συνεδρία οπτικής υποστήριξης μπορεί να επιτευχθεί μέσα σε μερικά δευτερόλεπτα.
Δεν απαιτείται καμία αρχική επένδυση. Λειτουργεί σε κινητό τηλέφωνο (smartphone).
Η συνεδρία απομακρυσμένης τεχνικής υποστήριξης απαιτεί μόνο ένα κλικ για να ξεκινήσει.
Δεν είναι απαραίτητη καμία εφαρμογή. Μόνο ένας WebRTC συμβατός browser.
Σταθερό και ασφαλές. Επεκτάσιμο για τη διαχείριση κάθε μεγέθους.
Kevin Archer Εξειδικευμένος τεχνικός προϊόντος, Konica Minolta Business Solutions UK Ltd
"Το AIRe Link είναι εύκολο στη χρήση και παρέχει άριστης ποιότητας βίντεο και ήχο. Μας βοηθά να επιλύουμε προβλήματα από απόσταση. "
David Burian
Προϊστάμενος τμήματος τεχνικής υποστήριξης, Bruker
"Με στο AIRe Link, παρέχουμε υψηλής ποιότητας απομακρυσμένη τεχνική υποστήριξη για τα υψηλής τεχνολογίας μηχανήματα κάθετης συσκευασίας της...
Tomáš Valla
Διευθυντής τμήματος τεχνικής υποστήριξης , VELTEKO, S.R.O.
"Το AIRe Link είναι ένα φιλικό προς τον χρήστη και πολύ ισχυρό εργαλείο."
Giovanni Fiorino
Αναλυτής Δεδομένων, Konica Minolta B.S. Italia Spa
"Το AIRe Link μου πρόσφερε μεγάλη υποστήριξη κατά τον έλεγχο κάποιων ελαττωμάτων κατά τη διαδικασία εξοπλισμού.”
Andreas Feldkaemper
Διευθυντής Τεχνικής Υποστήριξης, Konica Minolta Business Solutions Europe GmbH
Note - your current cookie settings will exclude you from receiving promotional updates via email! To allow those updates, update your cookie settings