AIRe Link

To ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΟΠΤΙΚΗ ΑΠΟΜΑΚΡΥΣΜΕΝΗ ΒΟΗΘΕΙΑ

AIRe Link: Άμεση οπτική απομακρυσμένη βοήθεια


Το AIRe Link σας επιτρέπει να δείτε ό,τι βλέπει ο πελάτης σας, έτσι ώστε να μπορείτε να υποστηρίξετε τους πελάτες σας από απόσταση και να κάνετε διορθώσεις άμεσα και γρήγορα. Με το AIRe Link, δεν έχετε να κάνετε με μια εφαρμογή αλλά με μια λύση που λειτουργεί μέσω οποιουδήποτε browser και μπορείτε να εξυπηρετείτε όλους του πελάτες σας ανά τον κόσμο, άμεσα. Βελτιώνοντας την επίλυση του τεχνικού προβλήματος με την πρώτη επικοινωνία/επίσκεψη, η επιχείρησή σας θα αποκτήσει νέα επίπεδα παραγωγικότητας και θα επωφεληθεί σε ότι αφορά την υποστήριξη πελατών και την τεχνική εξυπηρέτηση, ενώ ταυτόχρονα θα αυξήσει τα κέρδη που αποφέρουν οι πελάτες μειώνοντας τις επισκέψεις σας στον χώρο των πελατών. Οι εταιρείες παροχής τεχνικής εξυπηρέτησης συνεχώς πιέζονται από τις εταιρείες τους να μειώσουν το κόστος και να αυξήσουν την απόδοση, διασφαλίζοντας ταυτόχρονα την ικανοποίηση του πελάτη.

Πώς λειτουργεί;

Αυτό που φαίνεται αδύνατο, μπορεί να λυθεί με τη χρήση καινοτόμων εργαλείων για την κατάλληλη υποστήριξη προς τις ομάδες τεχνικής υποστήριξης. Ενώ οι περισσότερες ομάδες τεχνικής υποστήριξης χρησιμοποιούν ήδη παραδοσιακά εργαλεία Απομακρυσμένης Υποστήριξης, συμπεριλαμβανομένης της Απομακρυσμένης Επιφάνειας Εργασίας, μια νέα λύση αναδύθηκε πρόσφατα – η Άμεση Απομακρυσμένη Οπτική Υποστήριξη.

Η τεχνολογία που χρησιμοποιεί η λύση της Konica Minolta για Άμεση Απομακρυσμένη Οπτική Υποστήριξη – AIRe Link – είναι η χρήση της κάμερας του κινητού (smartphone), του τάμπλετ ή μιας εξωτερικής κάμερας για την προβολή του βίντεο που δείχνει τον τελικό χρήστη σε έναν εξειδικευμένο τεχνικό από απόσταση, μαζί με την ακουστική επικοινωνία. Προηγμένα εργαλεία οπτικής πλοήγησης, π.χ. ο κέρσορας στο βίντεο ή οι σημειώσεις σε ένα στιγμιότυπο οθόνης, χρησιμοποιούνται για να καθοδηγήσουν τον τελικό χρήστη οπτικά σε όλη τη διαδικασία.

Η χρήση του πρωτοκόλλου WebRTC καθιστά εφικτό να τρέξει το πρόγραμμα Άμεσης Απομακρυσμένης Οπτικής Υποστήριξης στον browser των πιο σύγχρονων κινητών τηλεφώνων (smartphone), έτσι ώστε να μην είναι απαραίτητο για τον τελικό χρήστη να εγκαθιστά κάποια εφαρμογή ή  να δημιουργεί λογαριασμό χρήστη. Θα πρέπει μόνο να κάνει κλικ στο σύνδεσμο πρόσκλησης, τυπικά μέσω ενός SMS. Επί της ουσίας, κάθε ένας οπουδήποτε στον κόσμο θα μπορεί να δεχθεί άμεση υποστήριξη μέσω αυτής της λύσης Άμεσης Απομακρυσμένης Οπτικής Υποστήριξης.

Αναφορές Προβλημάτων

Ο πελάτης αναφέρει ένα πρόβλημα στον πωλητή του μηχανήματος μέσω καθορισμένων διαύλων επικοινωνίας, τυπικά μέσω τηλεφωνικής κλήσης ή συστήματος καταγραφής αιτημάτων υποστήριξης. Το τμήμα τεχνικής υποστήριξης προτείνει τότε να τρέξει μια οπτικοακουστική σύνδεση μέσω AIRe Link για να ερευνήσει το πρόβλημα από απόσταση.

Εγκαθιστώντας τη σύνδεση

Το τμήμα τεχνικής υποστήριξης στέλνει την πρόσκληση για οπτικοακουστική σύνδεση στον πελάτη μέσω SMS ή email. Ο πελάτης τότε συνδέεται στην κλήση πατώντας τον σύνδεσμο στο κινητό του τηλέφωνο (smartphone) ή το τάμπλετ και εγκρίνοντας την πρόσβαση στην κάμερα και το μικρόφωνο. Δεν είναι απαραίτητη καμία εφαρμογή, απλά ένας συμβατός browser.

Επίλυση του προβλήματος

Το τμήμα τεχνικής υποστήριξης μπορεί να δει ό,τι βλέπει ο πελάτης και είναι δυνατόν να τους πλοηγήσει μέσα από τον εντοπισμό του προβλήματος και τη λύση του. Κατά τη διάρκεια της συνεδρίας μπορεί να περιλαμβάνονται ακουστικά μηνύματα, οπτικά μέσα, κέρσορας, δυνατότητα σημειώσεων σε στιγμιότυπα οθόνης καθώς και κοινοποίηση αρχείου για σαφή και αποτελεσματική επικοινωνία.

Κλείσιμο και συλλογή δεδομένων

Εάν το πρόβλημα μπορεί να λυθεί απομακρυσμένα τότε η συνεδρία κλείνει και οι πληροφορίες μπορούν ενδεχομένως να αποθηκευτούν. Οι εν λόγω πληροφορίες δύνανται να χρησιμοποιηθούν για να την ενίσχυση και την ανταλλαγή της γνώσης και της εμπειρίας. Εάν μια απομακρυσμένη διάγνωση έχει ως αποτέλεσμα την απαραίτητη επίσκεψη στον χώρο για παροχή τεχνικής υποστήριξης, τότε οι πληροφορίες που έχουν ληφθεί τον βοηθούν τεχνικά να προετοιμαστεί ώστε να επιτευχθεί η επίλυση με την πρώτη επίσκεψη.

Την ίδια στιγμή, υπάρχουν τρεις τάσεις οι οποίες επηρεάζουν τον τρόπο που θα γίνεται στο μέλλον η κατασκευή και η συντήρηση. Αρχικά, οι θέσεις εργασίας στη βιομηχανία ξεπερνούν γρήγορα την προσφορά ικανών υποψηφίων. Δεύτερον, όλο και περισσότερα μηχανήματα χρησιμοποιούνται σε απομακρυσμένες περιοχές ενώ ο τρίτος παράγοντας είναι η αυξανόμενη πολυπλοκότητα των νέων τεχνολογιών. Οι ουσιαστικοί βασικοί δείκτες απόδοσης (KPIs) των ομάδων τεχνικής υποστήριξης ανάμεσα στην υψηλή ικανοποίηση των πελατών είναι η μείωση των επισκέψεων στον χώρο του πελάτη και η επίλυση με την πρώτη επικοινωνία. Η πρόσφατη επιδημία του κορωνοϊού (COVID-19) έδειξε επίσης την ανάγκη για απομακρυσμένη εργασία και απομακρυσμένη υποστήριξη. Με λίγα λόγια, οι ομάδες τεχνικής υποστήριξης θα πρέπει να κάνουν περισσότερα με λιγότερους πόρους.
 

Ποιος μπορεί να ωφεληθεί με τη χρήση του AIRe Link;

Το AIRe Link συνέβαλε στην επίλυση του 60%¹ των προβλημάτων των τελικών χρηστών από απόσταση.  
Οι τεχνικοί του τμήματος τεχνικής υποστήριξης έχουν δηλώσει πολλές φορές ότι τους αρέσει η εφαρμογή, ειδικά λόγω της ευκολίας που παρουσιάζει κατά τη χρήση.
Οι τελικοί χρήστες είναι ανοιχτοί στη χρήση του AIRe Link και εντυπωσιάζονται με την καινοτόμα λύση επίλυσης των προβλημάτων τους.
¹ Περίληψη κριτικής πελατών από 2.000 AIRe Link συνεδρίες.

 


Τηλεφωνικό κέντρο / Τεχνική υποστήριξη

 
Δείτε αυτό που βλέπουν οι πελάτες σας
Αντιμετωπίζετε δυσκολίες να κατανοήσετε την περιγραφή του προβλήματος ή να καθοδηγήσετε τους πελάτες αποκλειστικά μέσω κλήσης; Το AIRe Link θα σας δείξει ακριβώς αυτό που βλέπουν οι πελάτες σας και θα σας οδηγήσει σε βελτίωση της επικοινωνίας και γρηγορότερη επίλυση των προβλημάτων.


Εξωτερικός συνεργάτης τεχνικής υποστήριξης 

 

Μειώστε στο ελάχιστο τις περιττές επισκέψεις σε ένα χώρο
Ταξιδεύετε στον χώρο των πελατών σας για την επιδιόρθωση διάφορων προβλημάτων ή για να διαπιστώσετε ότι δεν έχετε μαζί σας τα εργαλεία και τα ανταλλακτικά που απαιτούνται για να επιδιορθώσετε το πρόβλημα; Με το AIRe Link μπορείτε να δείτε από απόσταση το πρόβλημα του πελάτη, να τον καθοδηγήσετε σαφώς στην επίλυση με την πρώτη επικοινωνία ή να του παρέχετε επί τόπου έτοιμες πληροφορίες για την επιδιόρθωση.

 


Προϊστάμενος τμήματος τεχνικής υποστήριξης

 

Μειώστε το κόστος και αυξήστε την ικανοποίηση
Διαθέτετε μεγάλο αριθμό μηχανημάτων σε απομακρυσμένες περιοχές, αντιμετωπίζετε έλλειψη πόρων και περιορισμένο προϋπολογισμό για την υποστήριξη των πελατών σας; Το AIRe Link θα καταστήσει εφικτή για την ομάδα σας τη βελτίωση του ποσοστού των απομακρυσμένων επιδιορθώσεων την πρώτη επικοινωνία, ενώ θα σας εξασφαλίσει την ικανοποίηση των προσδοκιών των πελατών καθώς και επιπλέον συμβάσεις τεχνικής υποστήριξης.

 


Τεχνικός επισκευών

Αποκτήστε εμπειρία και τεχνογνωσία
Ξεκινάτε τώρα την καριέρα σας στο χώρο της τεχνικής εξυπηρέτησης ή επισκευάζετε μια καινούργια συσκευή; Εάν ναι, μπορεί να χρειαστείτε βοήθεια κατά τη διάρκεια των εργασιών σας. Το AIRe Link θα σας βοηθήσει να λάβετε άμεση οπτική και ακουστική καθοδήγηση από έναν τεχνικό με μεγαλύτερη εμπειρία, ανεξάρτητα από την απόσταση στην οποία βρίσκεστε. Ως αποτέλεσμα θα μπορείτε να επισκευάζετε γρηγορότερα μέσω έμπρακτης εμπειρίας και μικρότερης διάρκειας εκπαίδευση, ενώ ταυτόχρονα θα χτίζετε την εμπιστοσύνη στις ικανότητές σας.

 


Χειριστής μηχανήματος

Μειώστε το άγχος και αυξήστε την παραγωγή
Αντιμετωπίζετε πρόβλημα με το μηχάνημα σας και απαιτείτε να το δει ή να το επισκευάσει ο προμηθευτής; Χρησιμοποιείστε το AIRe Link για την επίλυση των προβλημάτων σας από απόσταση ή για να εξηγήσετε όλες τις λεπτομέρειες στον τεχνικό επισκευών προτού σας επισκεφτεί, ώστε να αυξήσετε την παραγωγή σας και γρήγορα.

Τεχνικές προδιαγραφές


   

   

Gear Wheels Icon

Ο τεχνικός και ο πελάτης θα πρέπει να είναι συνδεδεμένοι στο ίντερνετ.

Gear Wheels Icon

Η σύνδεση σε κινητό δίκτυο (3G, 4G, LTE) είναι δυνατή.

Gear Wheels Icon

Μέση κατανάλωση δεδομένων 20MB/λεπτό.

Gear Wheels Icon

Το μέσο εύρος ζώνης για βίντεο 1280 x 720 είναι 300KB/s.

Gear Wheels Icon

Αυτόματη προσαρμογή της ποιότητας βάσει της συνδεσιμότητας στο ίντερνετ.

Χαρακτηριστικά του AIRe Link

Το AIRe Link είναι μια λύση cloud, χωρίς εγκατάσταση εφαρμογής για την ομάδα τεχνικής υποστήριξης ή τον τελικό χρήστη. Για τη διεξαγωγή μιας AIRe Link συνεδρίας, αμφότερα τα μέρη θα πρέπει να έχουν πρόσβαση στο ίντερνετ και να χρησιμοποιούν σύγχρονους browser στις συσκευές τους.  Δεδομένου ότι ο τελικός χρήσης στις περισσότερες περιπτώσεις που καλεί για τεχνική υποστήριξη κρατά ήδη στα χέρια του ένα κινητό τηλέφωνο (smartphone), η συνεδρία οπτικής υποστήριξης μπορεί να επιτευχθεί μέσα σε μερικά δευτερόλεπτα.

   

   

Save Money Icon

Δεν απαιτείται καμία αρχική επένδυση. Λειτουργεί σε κινητό τηλέφωνο (smartphone).

Εικονίδιο λειτουργίας χρηστικότητας

Η συνεδρία απομακρυσμένης τεχνικής υποστήριξης απαιτεί μόνο ένα κλικ για να ξεκινήσει.

Core Business Icon

Δεν είναι απαραίτητη καμία εφαρμογή. Μόνο ένας WebRTC συμβατός browser.

Magnifier Chart Icon

Σταθερό και ασφαλές. Επεκτάσιμο για τη διαχείριση κάθε μεγέθους.

AIRE LINK SAVES YOUR COMPANY CO2 EMISSIONS

AIRE LINK SAVES YOUR COMPANY CO2 EMISSIONS

"Το AIRe Link με βοήθησε να καθοδηγήσω από απόσταση τον εξωτερικό μας συνεργάτη τεχνικής υποστήριξης κατά την επιδιόρθωση προβλήματος στον εκτυπωτή του πελάτη μας!"

Kevin Archer
Εξειδικευμένος τεχνικός προϊόντος, Konica Minolta Business Solutions UK Ltd

Your company can save CO2 emissions with AireLink

Εργαλεία AIRe Link



Σχεδίαση σε πραγματικό χρόνο



Μαγνητοσκόπηση της συνεδρίας



Στιγμιότυπο οθόνης



Κέρσορας



Κοινοποίηση επιφάνειας εργασίας

 

Customer references

Customer references
quotes

"Το AIRe Link είναι εύκολο στη χρήση και παρέχει άριστης ποιότητας βίντεο και ήχο. Μας βοηθά να επιλύουμε προβλήματα από απόσταση. "

David Burian

Προϊστάμενος τμήματος τεχνικής υποστήριξης, Bruker

quotes

"Με στο AIRe Link, παρέχουμε υψηλής ποιότητας απομακρυσμένη τεχνική υποστήριξη για τα υψηλής τεχνολογίας μηχανήματα κάθετης συσκευασίας της...

Tomáš Valla

Διευθυντής τμήματος τεχνικής υποστήριξης , VELTEKO, S.R.O.

quotes

"Το AIRe Link είναι ένα φιλικό προς τον χρήστη και πολύ ισχυρό εργαλείο."

Giovanni Fiorino

Αναλυτής Δεδομένων, Konica Minolta B.S. Italia Spa

quotes

"Το AIRe Link μου πρόσφερε μεγάλη υποστήριξη κατά τον έλεγχο κάποιων ελαττωμάτων κατά τη διαδικασία εξοπλισμού.”

Andreas Feldkaemper

Διευθυντής Τεχνικής Υποστήριξης, Konica Minolta Business Solutions Europe GmbH